komPOSzT

Friss topikok

  • Kommersz Tojás: Jajj, de bebuktam! Megkíméltem volna magunkat a beszélgetés zömétől, ha már akkor látom!!! Utólag:... (2007.11.22. 11:17) Legjobb szöveg
  • Klasszike Filológus: Nektek is üdv! Na, akkor szedjük össze. 1. Nem hiszem, hogy a diákszínjátszós zsűri vak lett vol... (2007.11.22. 01:14) Legrosszabb látvány
  • sztoikus: Kicsit kezd a kivehetoajtos NDK turmixgepes jelenetre emlekezteteni, de legalabb majdnem olyan szo... (2007.06.27. 20:43) Legjobb látvány

2009.05.10. 16:56 POSzTolló

Legjóképűbb rendező

 - Most jön egy nagyon közkedvelt kategória: a legjóképűbb rendező. És mivel látom, Tojás nagyon felspannolódott, rögtön hozzá is szólhat.

- Tojás vagyok - Robi. Szívecske vesztett. Azt hiszem, túl öreg. Vagy ő a melegebb. Nem tudom. Sokáig holtversenyben robogtak előre, szívemben törtettek, Robi és Szívecske törtek, törtek, törtettek előre. Tudom, hogy mások másokra is fognak szavazni kabátügyekből kifolyólag, de akkor is Robi, Robi, Robi.

- Igen, Klasszike vagyok, nálam is versenyben volt, pedig hát én nem, de... igen, igen, igen, de nem, nem... nem őrá szavaztam végül, aki, aki... a két versenyben lévő közül az egyik a kabátos úriember, végül őmellette döntöttem, de nagyon sokáig az állandó hozzászóló volt az én befutóm.

- Tojás vagyok. Tojás vagy Karsai?

- Nem, bocsánat, ha félreértettél volna, a rendező úrra gondolok.

- Azt hittem...

- Azt hiszem, Tojás megkönnyebbült, hát akkor át is adnám a szót Kakukknak.

- Most előbb csak tisztáznám, hogy az állandó hozzászóló rendező úr alatt a sárgapólóst érti, vagy...

- Simon Balázst értjük alatta.

- Itt Kakukk, köszönöm szépen, őt láttuk legtöbbször sárga pólóban. Azt hiszem,...

- Tojás is sokat volt sárga pólóban. Tojás voltam.

- Itt Kakukk, Tojás nem rendező.

- Klasszike vagyok. Én egyáltalán nem figyeltem meg a sárga pólót, én azt figyeltem, ami alatta van. Köszönöm.

- Én itt Kakukk vagyok, azt hiszem, az én választásom nem meglepő: a kabátos úriember, aki az. Meg kell jegyeznem.

- Rendben, Klasszike vagyok, akkor ez a kérdés is eldőlt, és egyben most így javaslom, hogy nézzük meg a technikai részét a dolognak, mert nem szeretném, ha potyára beszélnénk már egy órája, tehát így azt javaslom, hogy menstük ezt a fájlt, és indítsunk egy újat, hátha valami történne.

- Tojás vagyok, nem nyugszom bele! Robi, Robi, Robi!

- Én azt hiszem, hogy Tojás most kénytelen lesz belenyugodni, tehát a legjóképűbb rendező kategóriában...

- Mondjuk ki! Tojás vagyok!

- Én Kakukk. Azt hiszem, én még keveset ittam és túl gyáva vagyok ahhoz, hogy kimondjam, úgyhogy maradjunk a kabátos úriember...

- Tojás vagyok, adjuk át a díjat! Menjünk seprűért!

- Azt hiszem, Tojás többet ivott, mint én, úgyhogy...

- Tojás vagyok, mindjárt megiszom a tiédet is, ha sokat pofátlankodsz.

- Azt hiszem, elérkezett a szünet ideje, mikor a rövid italok kielégíthetik mindenféle igényeinket...

- Tojás, és valaki menjen egy új borért...

- Tehát szünet. Még egy utolsó dolog...

- Klasszike vagyok, az... tehát hogy... pisilnem kell, úgyhogy akár hozhatok bort is, de ezt mondjuk már játékon kívül is megbeszélhetjük, úgyhogy szerintem akkor zárjuk le a beszélgetést, kapcsoljuk vissza a mobiltelefonjainkat, és vegyük fel a papucsokat.

- Tojás vagyok, de azért a főnök Kakukk...

- Kakukk. Jó étvágyat mindenkinek!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://komposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr1001113288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása