komPOSzT

Friss topikok

  • Kommersz Tojás: Jajj, de bebuktam! Megkíméltem volna magunkat a beszélgetés zömétől, ha már akkor látom!!! Utólag:... (2007.11.22. 11:17) Legjobb szöveg
  • Klasszike Filológus: Nektek is üdv! Na, akkor szedjük össze. 1. Nem hiszem, hogy a diákszínjátszós zsűri vak lett vol... (2007.11.22. 01:14) Legrosszabb látvány
  • sztoikus: Kicsit kezd a kivehetoajtos NDK turmixgepes jelenetre emlekezteteni, de legalabb majdnem olyan szo... (2007.06.27. 20:43) Legjobb látvány

2007.06.23. 20:04 POSzTolló

Intro

- Hát akkor csak a formaságok kedvéért meztélláb, most a fesztiválértékelő beszélgetésre gyűltünk össze üdvözlettel, és akkor meg is nyitom, több körünk lesz, például csinálunk fesztiváldíjat, így majd összeverekednek a résztvevők, én is, és akkor is meztélláb leszek, és egyébként meg még értékeljük is innen a látottakat, különös tekintettel a jubileumi előadásra, mert ez a legaktuálisabb bizonyos helyrajzi szempontok figyelembevételével különösen. És a jubileumokról nem beszélve. Ezennel az ülést megnyitom, és akkor a mai első hozzászóló Bongyorka.

- Bocsánat, előtte én még szeretném elmondani, hogy a szünetben aláírásokat fogunk gyűjteni, hogy vegyen-e cipőt a Galamb vagy ne vegyen cipőt.

- Komorka volt.

- Bocsánat, Karsai György vagyok, továbbadnám a mikrofont.

- Igen, megy a felvétel, csak ezt akartam ell… Csáki, Csáki Judit. Igen. És azt elfelejtette kedves kollegám mondani, hogy mindenki mondja a nevét. Be. A hozzászólása előtt.

- A mobiltelefonokat most kapcsoljuk ki… Galamb. És a mobiltelefonokat most kapcsoljuk ki, vagy legalább halkítsuk le.

- Igen, én…

- Csáki Judit.

- Tehát nagyon örülök, hogy itt lehettem ezen a fesztiválon… látlak, igen, igen, már itt integet, hogy fogjam rövidre…

- Mikrofonon kívül, szerintem csináljunk álneveket, tehát én leszek Fecske. Te…

- Ö, én leszek…

- Nem jó, az egy létező…

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://komposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr29104538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása