komPOSzT

Friss topikok

  • Kommersz Tojás: Jajj, de bebuktam! Megkíméltem volna magunkat a beszélgetés zömétől, ha már akkor látom!!! Utólag:... (2007.11.22. 11:17) Legjobb szöveg
  • Klasszike Filológus: Nektek is üdv! Na, akkor szedjük össze. 1. Nem hiszem, hogy a diákszínjátszós zsűri vak lett vol... (2007.11.22. 01:14) Legrosszabb látvány
  • sztoikus: Kicsit kezd a kivehetoajtos NDK turmixgepes jelenetre emlekezteteni, de legalabb majdnem olyan szo... (2007.06.27. 20:43) Legjobb látvány

2007.11.04. 03:42 POSzTolló

Legrosszabb látvány

- És akkor térjünk át rögtön a következő kategóriára, ami viszont a legrosszabb látvány. És most fordított sorrendben először Tojást kérem meg, hogy nyilatkozzon.

- Hát azt hiszem, hogy a fekete-piros szívügyem, ellenben az „Alexandra” felirat nem nyerte el tetszésemet, tehát én, bármily gyönyörű is a Széchenyi tér és a dzsámi, a Mágnás Miskára szavazok. Tojás voltam.

- Hát sajnos én elfelejtettem, hogy a Mágnás Miskát is láttuk. Így lehet, hogy… Klasszike Filológus vagyok… lehet, hogy újra kellene értékelnem az összes véleményemet, de alapvetően azt gondolom, hogy nem rengetné meg a már felállított listámat, én a Kicsi bombák című előadásra szavaznék, amiből csak rendkívül impozáns hátakat láthattam. Öhm… hát igen, röviden ennyi, köszönöm.

- Én… itt Kakukk… én viszont valamilyen oknál fogva Az iglicet szavaztam meg, mivel elég csekély mennyiségű előadást láttam, és abban voltak olyanok, amik valamiért talán annyira nem tetszettek, de igazából ezt a kategóriát én nem tudtam annyira megítélni.

- Klasszike Filológus vagyok, teljesen egyetértek ezzel, pocsék volt a világítás Az iglicen. Ez, ez, ez tűrhetetlen. Köszönöm.

- Akkor most már csak az a kérdés, hogy Tojás mit gondol.

- Lenyomtak, Tojás vagyok, összetörtek, tört Tojás. Ennyi. Hát ha megszavazták, hát megszavazták. Felvetettem volna még a Kicsi bombákat valóban… mint… vagy mint közös megoldás, hogy a Mágnás Miska is egy közösen látott előadás… ennyi, ennyi még a javaslatom. Tehát, hogy megszavazhatjuk Gabival a Kicsi bombákat, vagy Az iglicet, Gabi dönt Az iglic és a Kicsi bombák közül, vagy…

- Filológusra gondol a Gabi álnév alatt.

- Ööö… véletlenül félrebeszéltem, nem is értem, Gabit nem is ismerek, …Filológus is, okvetlen, vagy Kakukk is betársulhat a Mágnás Miskába.

- Az az igazság, hogy a Mágnás Miskát én közönségi okok miatt nem láttam olyan jól, tehát nem tudnám megítélni… itt Kakukk. Nem tudnám megítélni biztosan, hogy az előadás látványával volt-e a baj, vagy sem. De mivel a Kicsi gombákról semmit sem tudok, hagyom magam meggyőzni.

- Filológus vagyok, az előadás címe nem gombák, hanem bombák, de úgy gondolom, hogy nem volt különösebben felépítve a Mágnás Miskának a tere, tehát az nem lenne igazságos, ha arra szavaznánk, Az iglicről úgy gondolom, hogy sokkal rosszabb volt, mint a Kicsi bombák, a Kicsi bombákkal az volt a baj, hogy nem látszott semmi, konkrétan nem láttunk, tehát attól függ, hogy a nézőtér-élményt is figyelembe vesszük, vagy csak a színpadtér-élményt, amennyiben színpadtér-élményről beszélünk, Az iglic mindenképpen szörnyebb és rosszabb volt.

- Akkor én most újfent Tojást várom, mert én még mindig akkor úgy tartom, hogy akkor Az iglicet kéne, mint színpadtér-látvány, és nem azt, hogy a nézőtér-látvány.

- Tojás vagyok. Azt várhatod, hogy Az iglicre szavazok, amikor nem láttam. Bár tény, hogy ennél szörnyebbet semmiből se láttam, tehát ebből a szempontból megszavazhatom, de nem fogom. Tehát azt hiszem, Gabi dönt. Én…

- Ááá! Valami belecsípett a lábamba! Valami mászott a lábamon, és belecsípett, de most már jól vagyok. Kakukk.

- A nadrág alatt?

- Nem, a lábam ujjai közé, de nem béka.

- Filológus vagyok. Kakukk, szerintem nézd meg a lábadat.

- Most Kakukk. Jól vagyok, és nem merem megnézni a lábamat. De lelöktem róla az előbb valamit, ami lehet, hogy teljesen ártalmatlan volt, de nagyon megijesztett. Átadom a szót Tojásnak.

- Tojás. A fél liter bor túl sok.

- Akkor szerintem lépjünk túl ezen a látványon. És akkor szerintem le lett Tojás szavazva. És Az iglic nyert mint legrosszabb látvány.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://komposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr62217637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

myra 2007.11.20. 16:16:25

Elöször is üdv mindenkinek!!
Nem nagyon tudok kiigazodni, ezen a tojás és kakkukolós párbeszéden.
Nem értem persze mindenkinek más a véleménye, nem is kell hogy hasonló legyen, csak nem értem....
hogy Az iglic lett volnaa legrosszabb????
Háááát, akkr biztos a hatalmas néző közönség, és a birákis vakokvoltak, és Hamvai Kornélis aki forditotta a darabot, buták ha megszerettték az előadást!!!! ....savanyú a szőlő...

bohem 2007.11.20. 21:07:20

Teljesen egyetertek az elottem levo hozzaszoloval, en sem igazan ertem ezt a parbeszedet, ill. ha sajat ertelmezesre van bizva nekem ugy jon le, hogy az Iglic volt a legrosszabb. De legrosszabb mi is? Vilagitas? Nezoteri okok miatt rosszul latott darab?...

Gyalog Kakukkk 2007.11.22. 00:51:36

A nagy rejtélyre a válasz ott rejtőzik a bejegyzésben. Érdemes a címével kezdeni az olvasást, és máris fel lehet lélegezni. Aztán érdemes a következő bejegyzést is elolvasni. Csak, hogy megnyugodjanak a kedélyek...

Klasszike Filológus 2007.11.22. 01:14:41

Nektek is üdv!

Na, akkor szedjük össze.

1. Nem hiszem, hogy a diákszínjátszós zsűri vak lett volna, ez egy teljesen jó előadás, nagyon élveztük Kakukkal (Tojás nem látta).

2. Mi nem diákszínjátszós előadásokat versenyeztettünk, hanem a 2007-es Pécsi Országos Színházi Találkozó általunk látott előadásait. (Ez valóban nem került kimondásra, de a blog címe és a dizájnunk talán adhat némi útmutatást erre nézvést.) Azt hiszem, ebben a mezőnyben "legjobb szöveg"-díjasnak lenni nem kis dicsőség, ami méltán dobogtathatja meg Hamvai barátunk keblét.

3. Nem az előadást találtuk rossznak, hanem látványvilágában ez fogott meg minket legkevésbé. A világítás emlékeim szerint valóban pocsék volt.

4. Mivel végül megegyeztünk abban, hogy a "színpadtér-élményt" értékeljük, nincs szó nézőtéri okokról, amelyek egyébként ezen előadás kapcsán szóba sem kerültek (erről a Mágnás Miskánál és a Kicsi bombáknál beszéltünk).

Remélem, sikerült minden homályos foltot megvilágítani. Ti vagytok az első olvasóink, örülünk nektek! :-)

Maradok Klasszike
süti beállítások módosítása