komPOSzT

Friss topikok

  • Kommersz Tojás: Jajj, de bebuktam! Megkíméltem volna magunkat a beszélgetés zömétől, ha már akkor látom!!! Utólag:... (2007.11.22. 11:17) Legjobb szöveg
  • Klasszike Filológus: Nektek is üdv! Na, akkor szedjük össze. 1. Nem hiszem, hogy a diákszínjátszós zsűri vak lett vol... (2007.11.22. 01:14) Legrosszabb látvány
  • sztoikus: Kicsit kezd a kivehetoajtos NDK turmixgepes jelenetre emlekezteteni, de legalabb majdnem olyan szo... (2007.06.27. 20:43) Legjobb látvány

2007.06.23. 22:27 POSzTolló

Nyitány

- Jó estét kívánok, akkor a mai utolsó fesztiválértékelő beszélgetésünket… igen? Köszönöm… közelebb tartom a mikrofont… Tehát szeretném bemutatni kedves résztvevőinket. Kommersz Tojás, aki állandó résztvevője volt eddig is beszélgetéseinknek, az ő szakértő opponense ugye Klasszike Filológus, őt is már ismerhetjük, én jómagam Gyalog Kakukk, a moderátor szerepét fogom betölteni… mezítláb, mikrofonállványként. És akkor át is adnám a szót… Ja, igen, azt remélem, most már mindenki megtanulta, hogy a telefonját legalább halkítsa le, ha nem kapcsolja ki beszélgetésünk előtt, és… köszönöm szépen Klasszike Filológus segítségét, tehát a honlapra ezt a beszélgetést mp3-ban föltesszük, úgyhogy mindenki mondja be a nevét, mielőtt megszólalna, hogy tudjuk azonosítani. És miután ezeken is túlvagyunk, átadom a szót Kommersz Tojásnak, hogy értékelje a fesztivált.

- Igen, köszönöm… Kommersz Tojás vagyok, hát azt tudnám elmondani, hogy… hát egy nagyszerű fesztivált zárunk itt most, mindenről elmondtuk a nagyszerű véleményünket. Hát a látott előadások színvonala igazából nagyon… nagyon vegyes volt… látom, Galamb, majd meg fogod kérdezni, jó? Kakukk, Kakukk, bocsánat, Kakukk. Kakukk. Elnézést. Szóval hogy… igen. Tehát nagyon-nagyon vegyes előadásokon voltunk túl, hát volt, amit már így… mi is… mert hogy ugye már eddig hallottuk a véleményeket, de most is meg fogjuk ismételni, nézek kollégáimra… igen, igen, tehát egy átfogó, rövid átfogó… látlak, Kakukk, látlak… egy rövid átfogó… és utána majd ki is osztjuk. Mi is csináltunk díjat, mert nem értünk egyet semmivel. Mert mi vagyunk „a” vélemény. Ezért aztán ennek okvetlen el kell hangoznia, mert mi értelme lenne lejönni ide csak beszélgetni? Ingyen kaja, ingyen pia, ingyen tér, ingyen hallgatók… ingyen gyerek – még utána fizetnek is érte –, de hát ugye az előadások. Hát részt vett… meghallgattunk különböző felolvasószínházi produkciókat… hát olvasni tudtak. Ennyi, amit el tudnék mondani, nagyon változó, változó… teljesítményeket láthattunk itt is… azért volt jó is, na. Hát erről a többiek pont lemaradtak. Én láttam egy jót is. Ez jó. Aztán… meglepett, hogy láttam operettet is. Még jó, hogy a…

- Cssz!

- Egészségére, kedves zsűritag.

- Talaj Teri vagyok, és annyit szeretnék mondani, hogy… cssz!

- Hát nagyon köszönjük, bár a zsűri ugye véleménynyilvánítása az mindig… mindig… tüzet?

- Nem, csak elkérhetem az újságot?

- Persze.

- Hát elnézést a megszakításért… csend! Kölcsönadtunk egy újságot. Szívecskés, megjegyzem. Ez külön öröm. Gondoltam rá, azért állt meg a kezemben. Mint jó gyilkosnál a bicska: még egyszer átgondolja, de aztán bevállalja tettét. Tehát ugye ott tartottunk, hogy… ssz. Hát ezt én nem tudom utánozni. Logó T. Gyula is megmondta, hogy sosem lesz tökéletes. Óh. De persze én tökéletes vagyok.

- Fogjuk rövidre.

- Látlak, Fecske, látlak. Kakukk. Kakukk, Kakukk. Ilyen dal nincs. Tehát operettet is láthattunk, és voltunk nagyszínházi produkción is. Otthon is láttunk már ilyet… igen. És hát voltunk pocsék és borzalmas előadásokon, ezeket majd, gondolom, részletesebben kifejtjük, nézek itt kollégáimra… igen, igen. Ebben egyetértünk, a díjazásban majd kevésbé, de majd az is lesz a végén, és akkor átadnám a szót… opponensünknek, Klasszike Filológusnak.

- Köszönöm szépen, Tojás, Klasszike Filológus vagyok. Hát igen kevés időnk maradt, annyit szeretnék így… meg már mindent elmondtak, amit én így el akartam mondani, igazából, még azt tudnám hozzátenni, hogy ez egy karneválvégi éjszaka, ugye, ez itt a karnevál utolsó éjszakája, amit ugye mindenki ismer, tehát ennek megfelelően viselkedjünk…

- És a legjobb természetesen.

- Ö… igen.

- A Honvédek mindig a legjobbak.

- Honvédek.

- Katonák.

- Ja, igen, igen. Igen, teljesen… igen. Tojásnak igaza van mindenben, meg hát egyébként is egyetértünk, bár mindent elmondott, amit én gondoltam, és ezen kívül még azt tudnám hozzátenni, hogy hát… hát jó szórakozást mindenkinek, és akkor mi majd megosztjuk veletek a mi véleményünket, amit itt tegnap a Dante Caféban osztottunk ki mi, de hát gondoltuk, hogy azért mégiscsak megosztjuk veletek is, mert talán azért ültök itt, bár nem tudom, hogy ki miért ül itt, én azért, mert kapok sok pénzt…

- És mert Klasszike Filológus vagy.

- Hát igen, ez a szakmám, ugye, Klasszike Filológus, ahogy azt a nevem is… elrejti. Ö, akkor hát nem tudom, akkor Galamb, mondjál pár… Kakukk. Köszönöm szépen.

- Megerősítem: Gyalog KAKUKK, én szólaltam föl, és akkor szerintem térjünk is át itt a gyakorlati kérdésekre, kis szünet, mindenki elszívhat egy cigit, jó étvágyat, és akkor várunk mindenkit vissza. Köszönjük.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://komposzt.blog.hu/api/trackback/id/tr26104592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása